cookies
Naši „kolačići” će za tebe biti ukusni
Kolačići na web stranici Muziker koriste se kako bi tvoj posjet uvijek bio ugodno iskustvo. Pristani na korištenje svih kolačića klikom na gumb "Suglasan sam" ili odaberi samo one koji ti se sviđaju u postavkama. Više informacija.
Suglasan sam
Odbij

Produženo jamstvo

Nitko ne može jamčiti da nešto neće poći po zlu. Zato možeš prodižiti jamstveni rok, tijekom kojeg ćemo popraviti proizvod ili zamijeniti oštećeni proizvod.

Štiti svoje radosti

Uz dodatnu uslugu "produženo jamstvo", dobivaš dodatno vrijeme kada je tvoj proizvod pokriven našim jamstvom. Standardnom razdoblju od 24 mjeseca možeš dodati godine, tijekom kojih jamčimo da će ti proizvod služiti u potpunosti i bez nedostataka.

Za tvoj mir

Stalo nam je da tvoja radost bude bez nepotrebnih briga. Produži jamstvo za 1 ili 3 godine i još dulje uživaj u novim stvarima bezbrižno.

Daljnje informacije i detalje o produženom jamstvu možeš pronaći u našim uvjetima poslovanja ili nas kontaktiraj putem službe za korisnike.

Primjer br. 1

  • Kupi gitaru za 752 €.
  • Uz nju kupi dodatnu ulugu Produženo jamstvo.
  • Na gitari nastane kvar nakon isteka jamstvenog roka.
  • Gitaru ćemo ti u Muzekeru popraviti. Cijena popravka je 475 € (63 % cijene gitare).
  • Pošto si kupio dodatnu usluguProduženo jamstvo, za popravak nećeš platiit ni jedan €.

Primjer br. 2

  • Kupiš palicu za golf u vrijednosti 249 €.
  • Uz nju kupiš dodatnu uslugu Produženo jamstvo.
  • Palica se slomi nakon iteka jamstvenog roka.
  • Pošto si kupio produženo jamstvo, imaš pravo na kompenzaciju cijena za popravak 155 € (62 % cijene robe).

Primjer br. 3

  • Kupiš romobil za 999 €.
  • Uz njega kupiš dodatnu uslugu Produženo jamstvo.
  • Romobil ti se pokvari nakon isteka jamstvenog roka.
  • Budući da si kupioi produženo jamstvo, nadoknadit ćemo ti popravak u iznosu od 590 € (59% cijene proizvoda).

Kako to učiniti?

Često postavljana pitanja


Na što se veže produženo jamstvo?
Na iste greške i kvarove na proizvodu kao i kod standardnog jamstva.

Na što se ne veže produženo jamstvo?
Za potrošni materijal, pokvarljivu robu, raspakiranu, obnovljenu ili oštećenu robu ili takve nedostatke koje ne bi prihvatili ni u slučaju standardnog jamstva (na primjer: kvarovi uzrokovani nepravilnim rukovanjem, vremenske nepogode, računalni virus, nepravilno rukovanje, izmjena izvornih dijelova proizvoda itd.). Opcija za aktiviranje produženog jamstva se ne odnosi na svaki proizvod u našoj ponudi.

Na što imaš pravo u slučaju reklamacije u okviru produženog jamstva?
Osigurati ćemo besplatan popravak proizvoda. Ako proizvod ima nepopravljivi nedostatak, a popravak nije moguć, omogućit ćemo vam da vratite robu i platiti vam preostalu vrijednost robe u obliku financijskog bona za sljedeću kupnju. Preostala vrijednost je nabavna cijena proizvoda umanjena za 1 % za svaki započeti mjesec upotrebe. Rok za rješavanje prigovora može biti dulji od 30 dana u slučaju zahtjevnije dijagnostike ili popravka.

Može li pravna osoba (tvrtka, udruga) također aktivirati produženo jamstvo?
Da može. Po zakonu, pravna osoba ima pravo samo na skraćeno standardno jamstveni rok od 12 mjeseci, koje može produžiti za 1 ili 3 godine, čime se dobivaju 2 ili čak do 4 godine ukupnog jamstvenog roka.

Želim vratiti robu. Hoćete li vratiti kupovnu cijenu aktiviranog produženog jamstva?
Ako robu vratite s aktiviranim produženim jamstvenim rokom, vratit ćemo ti punu vrijednost kupnje: nabavna cijena robe + poštarina + nabavna cijena aktiviranog produženog jamstva.

Robu reklamiram u okviru zakonskog jamstvenog roka. Što se događa s produljenim jamstvom?
Ako reklamiraš kvar proizvoda još u zakonskom jamstvenom roku t.j. ako produženo jamstvo još nije započelo, a mi proizvod popravimo, produženo jamstvo se nastavlja normalno dalje.
Ako proizvod zamijenimo za nov, produženo jamstvo se veže i za nov proizvod.
Ako u okviru reklamacije odustaneš od ugovora u skladu s našim Odredbama za reklamiranje robe u okviru 24 mjesečnog jamstvenog roka, vratiti ćemo ti cijenu proizvoda i cijenu usluge produženog jamstva.

Kako mogu prijaviti reklamaciju?
Način prijave reklamacije vrlo je jednostavan. Nema nepotrebnih papira ili telefonskih poziva. Samo ispunite nekoliko polja na našoj stranici. Brzi vodič možete pronaći ovdje.

MUZIKER CLUB

Članovima Muziker Cluba ćemo besplatno uz to dati još jednu godinu produženog jamstva.