Reklamacije

Pošto nam je stalo da naši klijenti budu zadovoljni u najvećoj mogućoj mjeri, prodajemo samo kvalitenu i provjerenu robu, za koju smo u potpunosti sigurni da je kvalitetna i pouzdana u odnosu na cijenu. Štoviše svi glazbeni instrumenti prije isporuke kontroliraju naši stručnjaci. Ako se usprkos tome ustanovi greška ili kvar, molimo vas da postupite u skladu sa sljedećim uputama, kako bi reklamacija mogla biti rješena što prije i na vaše zadovoljstvo.

Prije nego što pokrenete reklamaciju, pokušajte besplatnu pomoć na daljinu

Naš autorizirani servis prilično često rješava slučajeve kada se realno ne radi o kvaru, nego klijent nije dovoljno upoznat sa svim opcijama proizvoda:

  • svjetli, ali ne svira...
  • svira, ali nešto tamo lupa....
  • jako šušti...
  • nije kompatabilan s ostalom opremom. (npr. mikrofon ne radi nakon priključivanja na računalo, mix pult itd ...)

Preporučamo da prije slanja robe na reklamaciju, kontaktirate naš autorizirani servis. Zapošljavamo stručnjake koji će vam rado pomoći. Sposobni su brzo identificirati mogući razlog problema preko telefona ili e-maila i tako vam uštedjeti vrijeme i novac.

Telefonski broj Jamstvenog servisa

Besplatni pozivi (pon - pet 09:00-17:00)

E-Mail Jamstvenog servisa:

hrvatska@muziker.com

Oštećenje pošiljke prilikom prijevoza

Molimo vas da nakon preuzimanja pošiljku pažljivo pregledate da nije došlo do oštećenja prilikom dostave. Ako ustanovite da pošiljka ima ogrebotine ili druga oštećenja nastala prilikom dostave, molimo vas da pošiljku ne preuzmete i na licu mjesta s kurirom ispunite protokol o oštećenju i pošaljete nam ga na adresu:

hrvatska@muziker.com

Ako ustanovite da je pošiljka oštećena tek nakon preuzimanja, molimo vas da nas kontaktirate najkasnije do 2 radna dana. Obavijesti o oštećenju pošiljke koje stignu kasnije nećemo akceptirati!

Greška nakon prvog korištenja proizvoda

Ako grešku ili kvar ustanovite nakon prvog korištenja proizvoda ili u roku od prva tri dana od preuzimanja pošiljke, bez odlaganja prijavite grešku na ovoj adresi:

hrvatska@muziker.com

Molimo vas da u e-mail dodate broj računa ili narudžbe i ako je moguće, fotodokumentaciju greške. Ako je isti proizvod bez greške na skladištu, osigurati ćemo zamjenu i dostavu na vašu adresu bez odlaganja. Vi ćete predati kuriru proizvod s greškom, mi ćemo vam odmah nakon primitka poslati novi proizvod bez greške. Troškove za prijevoz plaća MUZIKER. Na ovaj način je moguće rješavati reklamaciju samo ako je najavite u roku od 3 dana od preuzimanja pošiljke.

Standardan postupak rješavanja reklamacije u jamstvenom roku

1 | Prijavite zahtjev

Preuzmite, popunite i isprintajte Obrazac za reklamacije u jednom od dostupnih formata:

U skladu s našom uslugom Pickup & Return ćemo vam na području Hrvatske osigurati prijevoz u oba smjera i popravak ili zamjenu robe o našem trošku. Nakon što ustanovite grešku robe, kontaktirajte e-mailom našu korisničku podršku:

hrvatska@muziker.com

2 | Pošaljite paket na našu adresu

Popunjen obrazac pošaljite u privitku e-maila i umetnite ga u pošiljku s robom koju reklamirate. Robu pažljivo upakirajte i ako je moguće osigurajte ju protiv oštećenja za vrijeme prijevoza. Mi ćemo osigurati kurira i informirati ćemo vas o terminu preuzimanja pošiljke. Kurir će vam ispostaviti potvrdu o preuzimanju pošiljke. Ova usluga je besplatna ako kurir preuzima robu s kvarom, i u slučaju dostave nove ili popravljene robe.

Ako želite vratiti robu težu od 50 kg u okviru roka za vraćanje, morate prijevoz organizirati snositi sve troškove prijevoza.
Ako želite da prijevoz organiziramo mi, računati ćemo vam realne troškove za prijevoz koji u tom slučaju nastanu.
Prijevoz za vraćanje teže od 50 kg u slučaju reklamacije, ćemo vam računati samo u slučajo ako reklamacija ne bude prihvaćena.

Kada i kako će reklamacija biti rješena

O rezultatu reklamacije ćemo odlučiti odmah. U složitim slučajevima u roku od 3 radna dana. U ovaj rok nije uračunato vrijeme potrebno na stručnu procjenu prema vrsti proizvoda ili usluge koja je potrebna za stručnu procjenu greške ili kvara. Uz reklamaciju ćemo izdati i poslati e-mailom potvrdu da smo reklamaciju primili, što je predmet reklamacije i koje rješenje preferirate. Reklamacija će biti rješena bez odlaganja, najkasnije do 30 kalendarskih dana od primitka reklamirane robe u naš servis, ako se stranke pismenim putem ne dogovore drugačije. Reklamirani proizvod se nakon primitka šalje u autorizirani servis u kojem se radi dijagnosticiranje, popravak ili zamjena (ovisno od naravi greške ili kvara reklamiranog proizvoda)

Autorizirani servis šalje popravljen ili nov proizvod natrag na vašu adresu ili na adresu poslovnice u kojoj je bila primljena reklamacija. Stanje reklamacije možete bilo kada provjeriti na našem odjelu za reklamacije.

© 2004-2019 Muziker | Reklamacije
Logo muziker
Ak chcete odoberať naše novinky a výhodné ponuky zapnite si prosím notifikcácie
Aktivirati