dispute

Reklamacija odabrane robe

Poslali ste mi pogrešan proizvod.

Upiši broj računa i narudžbe.

Ako ne možeš naći broj svoje narudžbe, molimo kontaktiraj korisničku posršku.

Preferiram d amoja reklamacija obude rješena na ovaj način:

*O konačnom načinu rješavanja reklamacije odlučujeautorizirani servis na osnovu dijagnotike proizvoda.

Iznos za kupnju proizvoda će vam u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji je bila izvršena uplata.

Iznos za kupnju proizvoda će mi u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji sam izvršio uplatu.

Podaci o robi koja nedostaje

Broj računa
Datum podnošenja
Za prikaz liste proizvoda vas molimo da upišete broj računa i broj narudžbe.

Umjesto naručenog proizvoda mi je bio dostavljen ovaj proizvod (detaljan opis)

Privici (foto, video)

Povucite file odavde
Odaberite file.
Dozvoljeni formati fileova: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Tražim preuzimanje pogrešnog proizvoda na adresi:

Pogrešan proizvod ću brižno upakirati i u paket umetnuti ispunjeni obrazac Za preuzimanje paketa želimo naručiti ispravnu kurirsku službu, zato vas molimo da nam par podataka o paketu koji ćemo kod vas preuzimati.

Naručeni proizvod mi nakon rješavanja reklamacije dostavite ba adresu:

Adresa dostave

O tijeku reklamacije želim biit informiran putem e-maila.

© 2004-2019 Muziker
Logo muziker
Nemojte propustiti povoljne akcije. Aktivirajte si notifikacije.
Aktivirati