dispute

Reklamacija odabrane robe

Proizvod je stigao mehanički oštećen

Upiši broj računa i narudžbe.

Ako ne možeš naći broj svoje narudžbe, molimo kontaktiraj korisničku posršku.

Preferiram d amoja reklamacija obude rješena na ovaj način:

*O konačnom načinu rješavanja reklamacije odlučujeautorizirani servis na osnovu dijagnotike proizvoda.
Proizvod ima manja vizualn aoštećenja, želim ga zadržati i očeujem ponudu financijske kompenzacije.

Iznos za kupnju proizvoda će vam u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji je bila izvršena uplata.

Iznos za kupnju proizvoda će mi u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji sam izvršio uplatu.

Podaci o oštećenoj robi

Broj računa
Datum podnošenja
Za prikaz liste proizvoda vas molimo da upišete broj računa i broj narudžbe.

Da li je oštećena i kutija ili ambalaža za transport?

Pošaljite nam fotografije koje dokumentiraju oštećenje - vanjske ambalaže, unutarnje ambalaže i naljepnice kurirske službe.

Privici (foto, video)

Povucite file odavde
Odaberite file.
Dozvoljeni formati fileova: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Tražim preuzimanje oštećene robe na adresi:

Robu ču brižno upakirati i u paket umetnuti ispunjeni obrazac. Za preuzimanje paketa želimo naručiti ispravnu kurirsku službu, zato vas molimo da nam par podataka o paketu koji ćemo kod vas preuzimati.

Popravljen ili nov proizvod mi nakon rješavanja reklamacije pošaljite na adresu

O tijeku reklamacije želim biit informiran putem e-maila.

© 2004-2019 Muziker
Logo muziker
Nemojte propustiti povoljne akcije. Aktivirajte si notifikacije.
Aktivirati