. Prije nego što kreirate narudžbu: pošaljite nam povoljniju cijenu bilo koje naše konkurencije i čekajte naš odgovor. Naša korisnička podrška će vas kontaktirati i ponuditi vam istu cijenu bez iznimke: za sve proizvode, sve brandove i u svim svim slučajevima koji su u skladu s uvjetima i odredbama ove garancije.
. NAkon slanja narudžbe: u okviru 14 dana od kreiranja narudžbe u MUZIKER-u možete zatražiti najpovoljniju cijenu. Ako nađete bolju ponudu proizvoda koji ste već naručili, ili ako se cijena proizvoda smanji u našoj web trgovini, ostvarujete pravo na kupon na razliku u cijeni koju ste platili i povoljnijoj cijeni koju ste našli.
Da bi vam MUZIKER ponudio istu cijenu, potrebno je da:
. nađete proizvod koji želite u našoj web trgovini;
. kliknete na opciju Garancija najpovoljnije cijene u desnom uglu na stranici proizvoda;
. ispunite obrazac za upit i pošaljete nam link proizvoda s povoljnijom cijenom koju ste našli;
Ako će ponuda biti u skladu s uvjetima I odredbama ove garancije, biti ćete kontaktirani u toku istog radnog dana sa strane naše korisničke podrške I dobiti ćete upute kako postupiti dalje u kreiranju narudžbe s nižom cijenom.
Najpovoljniju cijenu možete tražiti do 14 dana od kreiranja narudžbe u našoj web trgovini ili klasičnoj trgovini.
Radi 14-dnevne garancije vračanja novca koju MUZIKER nudi, kupon ćemo vam poslati tek nakon tog termina. Vaš upit će biti rješen u najkraćem mogućem roku, u okviru dva radna dana od slanja.
U tom slučaju MOŽETE POSLATI UPIT za kupon za povrat novca. Do trenutka do kada je u MUZIKER-u ponuđen popust, kupon ćemo poslati klijentima koji su platili višu cijenu za taj proizvod u našoj web trgovini. Zašto to radimo? Zato što na taj način prilikom kupnje u MUZIKER-u ne riskirate novac u slušaju da nađete bolju ponudu par dana kasnije.
Nakon što vam naš tim pošalje kupon, imate 6 mjeseci vremena da ga iskoristite. Nakon tog roka kupon vise ne vrijedi.
Na žalost ništa osim držanja figa da ponuda bude obnovljena.
Da, ova I sve ostale pogodnosti koje nudi naša web trgovina. No, u ovom slučaju naša web trgovina ne može realizirati upite za narudžbe koje su bile kreirane u web trgovini. Osim toga, jedino za narudžbe koje su napravljene s registracijom Muziker Smile card možete poslati upit za ovu garanciju u jednoj od naših klasičnih trgovina.