cookies
Naši „kolačići” će za tebe biti ukusni
Kolačići na web stranici Muziker koriste se kako bi tvoj posjet uvijek bio ugodno iskustvo. Pristani na korištenje svih kolačića klikom na gumb "Suglasan sam" ili odaberi samo one koji ti se sviđaju u postavkama. Više informacija.
Suglasan sam
Odbij

Uvjeti i odredbe garancije najpovoljnije cijene:

Što je garancija najpovoljnije cijene?

. Prije nego što kreirate narudžbu: pošaljite nam povoljniju cijenu bilo koje naše konkurencije i čekajte naš odgovor. Naša korisnička podrška će vas kontaktirati i ponuditi vam istu cijenu bez iznimke: za sve proizvode, sve brandove i u svim svim slučajevima koji su u skladu s uvjetima i odredbama ove garancije.

. NAkon slanja narudžbe: u okviru 14 dana od kreiranja narudžbe u MUZIKER-u možete zatražiti najpovoljniju cijenu. Ako nađete bolju ponudu proizvoda koji ste već naručili, ili ako se cijena proizvoda smanji u našoj web trgovini, ostvarujete pravo na kupon na razliku u cijeni koju ste platili i povoljnijoj cijeni koju ste našli.


Kako da tražim povoljniju cijenu prije slanja narudžbe?

Da bi vam MUZIKER ponudio istu cijenu, potrebno je da:
. nađete proizvod koji želite u našoj web trgovini;
. kliknete na opciju Garancija najpovoljnije cijene  u desnom uglu na stranici proizvoda;
. ispunite obrazac za upit i pošaljete nam link proizvoda s povoljnijom cijenom koju ste našli;

Ako će ponuda biti u skladu s uvjetima I odredbama ove garancije, biti ćete kontaktirani u toku istog radnog dana sa strane naše korisničke podrške I dobiti ćete upute kako postupiti dalje u kreiranju narudžbe s nižom cijenom.

Koliko dugo nakon slanja bnarudžbe mogu zatražiti kupon za povrat?

Najpovoljniju cijenu možete tražiti do 14 dana od kreiranja narudžbe u našoj web trgovini ili klasičnoj trgovini.


Koliko vremena MUZIKER treba za slanje kupona?

Radi 14-dnevne garancije vračanja novca koju MUZIKER nudi, kupon ćemo vam poslati tek nakon tog termina. Vaš upit će biti rješen u najkraćem mogućem roku, u okviru dva radna dana od slanja.


U kojim slučajevima NEMAM PRAVO na ovu garanciju?

. ako cijena koju nudi konkurencija nije stalna cijena nego se veže na vremenski ograničenu akciju (ka što je rasprodaja, popust ili bilo koja vrsta specijalne cijene);
. ako ponuda dolazi od necertificarane konkurencije (u svrhe ove garancije, certificiranom kongurencijom MUZIKER smatra onu koja:
a) koja ima poslovnice u obliku web trgovine I klasične trgovine, i
b) posjeduje certifikat neke od institucija e-commerce malfunction
. ako konkurencija nema proizvod raspoloživ na skladištu ili raspoloživ odmah za isporuku;
. ako se artikal ne nalazi na skladištu Muzikera;
. ako konkurencija ne nudi dostavu u zemlju Muziker web trgovine u kojoj kupujete;
. ako se ponuda veže za proizvod koji je bio otvaran, obnavljan, popravljan ili koji je bio korišten ili pokvaren, iz b-stock kataloga ili u bilo kojem drugom stanju od novog i neotvaranog;
. ako je upit poslan nakon vise od 14 dana od kreiranja narudžbe;
. ako je bolja cijena konkurencije rezultat korištenja kupona za popust ili bilo kojih drugih kupona.
Zadržavamo pravo odbiit Garanciju cijene prema vlastitoj procjeni.

U redu, proizvodi na popustu ne vrijede za ovu garanciju!
Ali što ako sam kupio proizvod i nakon nekoliko dana se pojavio na popustu u MUZIKER-u?

U tom slučaju MOŽETE POSLATI UPIT za kupon za povrat novca. Do trenutka do kada je u MUZIKER-u ponuđen popust, kupon ćemo poslati klijentima koji su platili višu cijenu za taj proizvod u našoj web trgovini. Zašto to radimo? Zato što na taj način prilikom kupnje u MUZIKER-u ne riskirate novac u slušaju da nađete bolju ponudu par dana kasnije.

Ako sam već dobio kupon, koliko vremena imam da ga iskoristim u MUZIKER-u?

Nakon što vam naš tim pošalje kupon, imate 6 mjeseci vremena da ga iskoristite. Nakon tog roka kupon vise ne vrijedi.


Našao sam bolju cijenu, ali ponuda je upravo sada nestala. Što mogu učiniti?

Na žalost ništa osim držanja figa da ponuda bude obnovljena.


Da li ova garancija vrijedi i u vašim klasičnim trgovinama?

Da, ova I sve ostale pogodnosti koje nudi naša web trgovina. No, u ovom slučaju naša web trgovina ne može realizirati upite za narudžbe koje su bile kreirane u web trgovini.  Osim toga, jedino za narudžbe koje su napravljene s registracijom MUZIKER Club card možete poslati upit za ovu garanciju u jednoj od naših klasičnih trgovina.