Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Nakon prikupljanja godina podataka i povratnih informacija naših sportaša Svjetskog kupa u spustu i Enduro Svjetske serije, Shorty je potpuno obnovljen.
- Raspored gumba je promijenjen kako bi se poboljšala vuča na mokrom, performanse u zavojima i sposobnost uklanjanja blata.
- Uže kućište od 2,40" poboljšava razmak okvira i vilice kada stvari postanu stvarno neuredne i smanjuje težinu.
Tehnički podaci:
- Opcije smjese 3C MaxxTerra i 3C MaxxGrip
- Dostupne specifikacije za stazu, enduro i spust
- Kućište spremno za tubeless (TR).
- Wide Trail (WT) kućište optimizirano za naplatke širine 30-35 mm
- Kategorija: Trail, Enduro, Downhill
- Preporučena upotreba: Suha i labava, mokra i neuredna
- Preporučena ugradnja: sprijeda i straga
Tehnologije:
- 3C MaxxTerra: Konfiguracija srednje smjese koja se koristi u odabranim planinskim gumama. 3C MaxxTerra je mekši i nudi veću vuču od 3C MaxxSpeeda, ali pruža bolju habanje gaznoga sloja i manji otpor kotrljanja od MaxxGrip-a.
- 3C MaxxGrip: Maxxisova 3C MaxxGrip smjesa koristi najljepljiviju gumu koja se najsporije odskače koju nudimo u gumama za brdski bicikl. Ova smjesa s visokom vučom je ista ona koju koriste naši vrhunski sportaši Svjetskog kupa u spustu i Enduro Svjetske serije i sada je dostupna u raznim konfiguracijama kućišta za pokrivanje svih vozača.
- EXO: Materijal otporan na rezove i habanje dodan je bočnim stranicama mnogih Maxxis guma za brdske bicikle i šljunčane gume. Ova gusto tkana tkanina je lagana i vrlo fleksibilna, osiguravajući da performanse gume ostaju nepromijenjene. Odaberite EXO Protection za poboljšanu izdržljivost za vožnju po šljunku, XC i laganu vožnju.
- DoubleDown (DD): Naše rješenje kućišta za enduro utrke i korištenje e-bicikla. Dva sloja našeg laganog materijala za kućište od 120 TPI kombinirana su s butilnim umetkom na bočnoj stijenci kako bi se stvorila vrlo izdržljiva guma s više povratnih informacija o stazi od gume za spust. DoubleDown gume su neznatno lakše od svojih kolega za spust, ali zapravo je razlika u “osjećaju staze” ono što ih razlikuje. Neki vozači možda preferiraju vožnju s visokim stepenom prigušenja koju pruža guma za spust.
- Spreman bez cijevi: Gume bez zračnica nude vozaču mnoge prednosti: mogućnost pokretanja nižih tlakova zraka, što poboljšava vuču; manji otpor kotrljanja u usporedbi s gumama s cijevima; i manja šansa za ravnanje jer nema cijevi. Gume bez zračnica označene su slovima "TR" na bočnoj stijenci, moraju se montirati na naplatke kompatibilne bez zračnica i zahtijevaju korištenje tekućeg brtvila za održavanje tlaka. Tekuća brtvila imaju dodatnu prednost brtvljenja malih uboda. Redovito provjeravajte brtvilo i po potrebi ga osvježavajte jer će se s vremenom osušiti.
- široka staza: Wide Trail (WT) konstrukcija optimizira izgled i profil gaznoga sloja gume na današnjim modernim, širim naplatcima. Tradicionalne gume dizajnirane su oko starijih, užih naplataka i mogu stvoriti pretjerano kvadratni profil gume, što dovodi do manje od optimalnih performansi. WT gume optimizirane su za unutarnju širinu naplatka od 35 mm, ali dokazano rade u rasponu od 30-35 mm unutarnje širine naplatka, ovisno o preferencijama vozača. Gume Maxxis Wide Trail XC optimizirane su za korištenje s naplatcima unutarnje širine 30 mm, ali će se dobro ponašati na naplatcima uskim čak 25 mm. Maxxis ne preporučuje naplatke šire od 30 mm ili uže od 25 mm.
Preporučena dodatna oprema