Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Maxxis High Roller II koristi otvoren i agresivan dizajn gaznoga sloja namijenjen za pronalaženje vučne sile u labavim uvjetima.
- Veliki kanal između središnjih i bočnih gumba pruža labaviji osjećaj drifta kakav žele neki vozači.
Tehnički podaci:
- Mogućnosti s jednom smjesom, dvostrukom smjesom, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip i Super Tacky
- Opcije kućišta 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ili Downhill (2x60 TPI)
- Mogućnosti zaštite od bušenja EXO ili SilkShield
- Veličine Wide Trail (WT) optimizirane su za naplatke unutarnje širine 35 mm
- Kategorija: Trail, Enduro, Downhill
- Preporučena upotreba: Uvjeti labave staze
- Preporučena ugradnja: sprijeda ili straga
Tehnologije:
- 3C MaxxTerra: Konfiguracija srednje smjese koja se koristi u odabranim planinskim gumama. 3C MaxxTerra je mekši i nudi veću vuču od 3C MaxxSpeeda, ali pruža bolju habanje gaznoga sloja i manji otpor kotrljanja od MaxxGrip-a.
- 3C MaxxGrip: Maxxisova 3C MaxxGrip smjesa koristi najljepljiviju gumu koja se najsporije odskakuje koju nudimo u gumama za brdski bicikl. Ova smjesa s visokom vučom je ista ona koju koriste naši vrhunski sportaši Svjetskog kupa u spustu i Enduro Svjetske serije i sada je dostupna u raznim konfiguracijama kućišta za pokrivanje svih vozača.
- EXO: Materijal otporan na rezove i habanje dodan je bočnim stranama mnogih Maxxis guma za brdske bicikle i šljunčane gume. Ova gusto tkana tkanina je lagana i vrlo fleksibilna, osiguravajući da performanse gume ostaju nepromijenjene. Odaberite EXO Protection za poboljšanu izdržljivost za vožnju po šljunku, XC i laganu vožnju.
- DoubleDown: Rješenje kućišta za enduro utrke i korištenje e-bicikla. Dva sloja našeg laganog materijala za kućište od 120 TPI kombinirana su s butilnim umetkom na bočnoj stijenci kako bi se stvorila vrlo izdržljiva guma s više povratnih informacija o stazi od gume za spust. DoubleDown gume su neznatno lakše od svojih kolega za spust, ali zapravo je razlika u “osjećaju staze” ono što ih razlikuje. Neki vozači možda preferiraju vožnju s visokim stepenom prigušenja koju pruža guma za spust.
- Spreman bez cijevi: Gume bez zračnica nude vozaču mnoge prednosti: mogućnost pokretanja nižih tlakova zraka, što poboljšava vuču; manji otpor kotrljanja u usporedbi s gumama s cijevima; i manja šansa za ravnanje jer nema cijevi. Gume bez zračnica označene su slovima "TR" na bočnoj stijenci, moraju se montirati na naplatke kompatibilne bez zračnica i zahtijevaju korištenje tekućeg brtvila za održavanje tlaka. Tekuća brtvila imaju dodatnu prednost brtvljenja malih uboda. Redovito provjeravajte brtvilo i po potrebi ga osvježavajte jer će se s vremenom osušiti.
- široka staza: Wide Trail (WT) konstrukcija optimizira izgled i profil gaznoga sloja gume na današnjim modernim, širim naplatcima. Tradicionalne gume dizajnirane su oko starijih, užih naplataka i mogu stvoriti pretjerano kvadratni profil gume, što dovodi do manje od optimalnih performansi. WT gume su optimizirane za unutarnju širinu naplatka od 35 mm, ali dokazano rade u rasponu od 30-35 mm unutarnje širine naplatka, ovisno o preferencijama vozača. Gume Maxxis Wide Trail XC optimizirane su za korištenje s naplatcima unutarnje širine 30 mm, ali će se dobro ponašati na naplatcima uskim čak 25 mm. Maxxis ne preporučuje naplatke šire od 30 mm ili uže od 25 mm.
- nizbrdo: Kao što naziv implicira, Maxxisove gume za spust s kućištem dizajnirane su za ekstremnu upotrebu u svim gravitacijskim aplikacijama, od utrka na spustu do vožnje biciklističkim parkom do slobodne vožnje do e-bicikala za duga putovanja. Guma Maxxis Downhill izrađena je od dva sloja našeg izdržljivog materijala kućišta od 60 TPI zajedno s velikim umetkom od butilne gume koji se proteže od svake perle do bočne stijenke. Butilni umetak pomaže u sprječavanju uklještenja, štiti naplatak od udaraca i pruža dodatnu stabilnost bočne stijenke.
Preporučena dodatna oprema