Kolačići na web stranici Muziker koriste se kako bi tvoj posjet uvijek bio ugodno iskustvo. Pristani na korištenje svih kolačića klikom na gumb "Suglasan sam" ili odaberi samo one koji ti se sviđaju u postavkama.
Više informacija.
Trkaći okvir i savršena ravnoteža između performansi i udobnosti. Cento10NDR omogućit će vam da provedete duge sate u sedlu, zahvaljujući posebno dizajniranoj geometriji izdržljivosti i Actiflex sustavu - novom Wilierovom pristupu apsorbiranju...
Čitaj više
Prodaja je završila
Ovaj proizvod se ne proizvodi ili se ne nalazi u aktualnoj ponudi.
Trkaći okvir i savršena ravnoteža između performansi i udobnosti. Cento10NDR omogućit će vam da provedete duge sate u sedlu, zahvaljujući posebno dizajniranoj geometriji izdržljivosti i Actiflex sustavu - novom Wilierovom pristupu apsorbiranju stražnjih vibracija stvorenih neravninama na površini ceste.
Značajke:
U potrazi za udobnošću utrkivanja: Tržište cestovnih bicikala se razvija. Novi korisnici dolaze u svijet bicikala visokih performansi s različitim ciljevima, osim čisto trkaćih. Žele opušteniju geometriju, mogućnost postavljanja širih guma i disk kočnica te mogućnost vožnje na velike udaljenosti bez nelagode. U osnovi, oni žele savršen spoj reakcije, performansi, male težine, kvalitete vožnje i udobnosti. Cento10NDR objedinio je sve ove aspekte koji su do sada pripadali potpuno različitim vizijama i iskustvima biciklizma.
Actiflex: Actiflex je srce okvira Cento10NDR, pružajući potpuno novu vezu između nosača sjedala i nosača sjedala. Korištenjem pažljivo dizajnirane aluminijske karike i raspršivača tehnopolimera, stražnjem kotaču možemo dati nekoliko milimetara hoda. Torzijska krutost aluminijske karike i dalje je usporediva s tradicionalnim monokočnim ugljikovim naslonima za sjedište, unatoč različitim priključcima. Ova krutost daje trkaće performanse okvira, ali istodobno omogućuje pomicanje stražnjeg kotača gore-dolje preko neravnina uzrokovanih nesavršenostima na površini ceste. Na kariku je povezan rasipač koji stabilizira kinematičko kretanje stražnjeg trokuta. Ovaj specijalni tehnopolimer ima nevjerojatna mehanička svojstva, visoku otpornost na atmosferu i može funkcionirati na temperaturama od -40 ° C do + 150 ° C. Rasipač će biti izrađen u tri različite boje za različite razine gustoće, što znači da se Actiflex može savršeno postaviti prema težini vozača i / ili vrsti terena koji obično susreću na svom biciklu.
Potpuna integracija: Sofisticirani dizajn cijevi upravljača u kombinaciji s posebnim oblikom cijevi za glavu omogućuje uvlačenje do tri kabela unutar okvira. Dakle, ako koristite elektroničke zupčanike i disk kočenje, bicikl neće imati izložene kablove koji daju Cento10NDR lijepo izgled.
Aerodinamičan: Cento10NDR okvir je spreman za utrke izveden iz Cento10AIR, našeg vrhunskog laganog, aerodinamičnog bicikla. Kao i u Cento10AIR, i nova Wilierova kreacija razvijena je prema pravilima Naca-Low-Speed - zrakoplovnim algoritmima koji nam omogućuju projektiranje cijevi okvira s najvećom mogućom aerodinamičkom učinkovitošću. Uz algoritme NACA, Wilier koristi još jedan važan koncept u aerodinamici: Kammovu teoriju. Zapravo, svi su profili dizajnirani tako da smanjuju težinu i povećavaju krutost bez utjecaja na aerodinamičku učinkovitost.
Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Druge značajke:
Maksimalna svestranost s tehnologijom dvostrukih kočnica: Cento10NDR prvi je cestovni bicikl u čiji okvir i vilicu mogu biti ugrađene dvije različite vrste kočnica: disk kočnice s osovinama i rotorima od 160 mm ili tradicionalne kočnice s direktnom ugradnjom s brzim otpuštanjem. Ovo rješenje proširuje dostupne konfiguracije Cento10NDR, što znači da je okvir uvijek spreman za nadograđeni sustav kočenja. Vilica i stražnji trokut dizajnirani su za smještaj širokog spektra guma: do 28 mm s izravnim postavljanjem ili do 30 mm ako se koriste disk kočnice.
Uravnoteženi dizajn: Uravnoteženi dizajn znači da se vožnja osjeća jednako na svim veličinama okvira Cento10NDR. Odjeljci cijevi u različitim veličinama su različiti, kako bi se osiguralo da krutost, udobnost i kvaliteta vožnje budu jednaki na svakoj proizvedenoj veličini okvira.
Geometrija: Geometrija okvira ključna je kada su u pitanju izdržljivi bicikli. Da bi se vozačima Cento10NDR ponudila maksimalna razina trkačke udobnosti, proporcije između cijevi okvira trebalo je preispitati. Konačni rezultat je pozicija koja je nešto kraća i viša nego u tradicionalnim trkačkim geometrijama, zahvaljujući kraćem dosegu i većem hrpu. Ova kombinacija dosega i naslaga daje ugodniji položaj bez upotrebe razmaknica između stabljike i okvira. Koliko često vidimo bicikliste s čistim trkaćim biciklima i nekoliko centimetara odstojnika na upravljačkoj cijevi? Sada će s Cento10NDR cjelokupni izgled bicikla biti skladan, proporcionalan, uravnotežen i istovremeno spreman za utrke. Grafika Reach & Stack prikazuje točan položaj šest veličina Cento10NDR (svijetloplava linija) u usporedbi s ostalim okvirima Wilier Triestina razvijenim posljednjih godina.