Član kluba može postati svatko, dovoljno je regitrirati se. Registraciju člana možeš napraviti na našoj stranici zajedno s registracijom klijenta ili pomoću jednostavne aplikacije na tabletu. Nkon registracije ćemo ti putem e-maila poslati vjernosnu karticu, od tog trenutka možeš uživati u pogodnostima koje ne dajemo bilo kome, samo članovima kliuba. Registracija člana se poništava na osnovu zahtjeva s tvoje ili naše strane.
Poanta je jednostavna! Za kupnju kod nas ćeš biit nagrađen bodovima. Broj bodova koji možeš osvojiti za kupnju ćeš vidjeti u detalju proizvoda na našoj stranici. Nakon kupnje će bodovi biti rezervirani, a nakon 30 dana ćeš ih moći koristiti. Ako si aktivirao opciju produžetka termina za povrat robe s 30 na 60 ili 90 dana, bodove ćeš moći početi koristiti nakon isteka tog roka. Prilikom kiupnje u web trgovini možeš dio narudžbe ili cijelu narudžbu paltiti bodovima.
Aktualno stanje bodova ,ožeš bilo kada provjeriti u profilu svog korisničkog računa. Ali pažnja, ovu nagradu za vjernos zaslužuju samo najvjerniji! Ako u okviru 6 mjeseci od svoje zadnje klupnje ne napraviš novu kupnju, pola od osvojenih bodova propada. Nasuprot tome, Iimala kupnja produžuje vrijednost tvojih bodova za daljnjih 6 mjeseci. Upite za dodavanje bodova za kupnje koje su bile ostvarene prije registracije člana na žalost ne možemo odobriti.
Prilikom kupnje u našoj web trgovoini, sam možeš odlučiti koji iznios ćeš platiti pomoću bodova. Bodovi će se u košarici „promijeniti“ na novac, a cjelokupan iznos će se smanjiti za vrijednost iskorištenih bodova. Za svakih 100 „uplaćenih ”će se iznos na narududžbi smanjiti za 1 Euro, za 200 bodova 2 Eura itd. Stoga ukupni iznos popusta u domaćoj valuti ovisi o trenutnom tečaju prema euru. Bodove možeš iskoristiti i za cijeli iznois na narudđbi.
Tolerantni smo što se tiče prava na promjenu mišljenja. Član kluba ovo pravo može koristiti dva puta duže od običmog klijenta. Robu može vratiti u okviru 30 dana od kupnje bez obrazloženja (zakkonski rok je 14 dana). Za ro u bez oštećenja u originalnoj ambalaži će član kluba dobiti bon u stvarnoj vrijednosti robe. Vrsta robe koju nije moguće vratiti zbog njene naravi, je navedena u Općim uvjetima kupnje.
Dok okbičan klijent iam pravo samo na 2 godišnje jamstvo na novu robu, član našeg kluba može juživati u čak 3 godišnjem jamstvu. Kvar koji ćeš reklamirati u okviru jamstva ćemo poptraviti o našem trošku. Ako kvar nije moguće odstraniti, dobiti ćeš poklon bon za sljedeću kupnju u vrijednosti rpobe koju si poslao na reklamaciju. Produženo jamstvo se ne veže na potrošnu robu, robu koja se lako kvari niti korištenu ili otvaranu robu. Pravo na produženo jamstvo ima samo klijent koji je potrošač. Svaku reklamaciju ćemo rjšiti u najkraćem mogućem roku, ali ou nekim slučajevima, naime ako se radi o kompliciranioj diagnostici kvara, rješavanje reklamacije može trajati više od 30 dana.
Radimo na tome da lista atraktivnih beneficija i praktičnih pogodnosti bude što duža. Cijenimo sve naše klijente, ali onima koji su članovi kluba, želimo ponuditi samo najbolje od najboljeg. Ne samo brdo šlaga na torti, nego i realne pogodnosti u duhu poznatog „crème de la crème“. Zato se isplati redovitoi pratiti naše stranice.